Uddrag fra teksten til 2. oktober                                       

   Herrens godhed fylder jorden...Herrens råd står fast til evig tid.

   Lykkelig den mand, der tager sin tilflugt til Herren.  
​ For de retskafne bryder lys frem i mørket. Han frygter ikke budskab om ulykke, hans hjerte er trygt i tillid til Herren.                                                             Salmernes Bog 33:5, 11: 40:5; 112:4, 7

  Lad os finde frem til, hvad der er rigtigt, lad os sammen erkende, hvad der er godt.         Jobs Bog 34:4

   Jesus...begyndte at undervise: "Min lære er ikke min egen, men hans, som har sendt mig...Døm ikke efter det ydre, men fæld en retfærdig dom!"

                                        Johannes-Evangeliet 7:16, 24

   

Det er vor uvidenhed om Gud, det guddommelige Princip, der frembringer tilsyneladende disharmoni, og den rette forståelse af Ham genopretter harmonien.

  For Jesus var det ikke det materielle, men det åndelige, der var det virkelige i menneskets tilværelse. medens det åndelige for rabbinerne var det uhåndgribelige og uvisse, om ikke det uvirkelige.

   Vi må lære at forstå, at det onde er tilværelsens frygtelige bedrag og uvirkelighed.  Der findes ingen anden magt end Gud.

                                            Videnskab og Helse, s. 390, 352, 207, 228

Hør teksten i sin helhed i kirken eller på Zoom. Den indeholder beretningen hos Lukas om hvordan Jesus ligestillede sygdom med synd og helbredte begge.  

​  




​​

Christian Science ONLINE FOREDRAG / WEBINAR (ENGELSK) 15 oktober
Online Webinar / Lecture på engelsk med Giulia Nesi Tetreau (CSB) vil finde sted 15 oktober kl 16 (dansk tid) Mere info følger inklusiv link.
Læs mere.....
Betaling med Mobilepay er nu muligt
Det er med glæde at vi nu kan modtage betalinger via Mobilepay ved brug af vores # 42204
Læs mere.....
Læseværelset igen åbent tirsdage fra kl 13 til 16
Læseværelset er igen åbent tirsdage fra kl 13 til 16, Man kan også maile til cs.rr@mail.dk . Kirkens telefon # er +45 33 13 08 91
Læs mere.....

​Christian Science | St. Kongensgade 23, st. | 1264 Copenhagen K | Tel.: +45 33 13 08 91 | cs.rr@mail.dk